Koulu alkaa ens viikolla.. Yläaste. Toisaalta ihan kivaa palata arkeen, mulla ei oo nimittäin koskaan ollu näin tylsää. Suurinosa kesälomasta menny ihan kivasti, esim. oltiin kolme viikkoo maalla ja sit sekku tuli meille viikoks :) Mut sit taas on niitä tylsiäkin hetkiä ollu. On tää silti ollu yks mun parhaista kesälomista, vaikka siihen on sisältyny myös ero ja itkuja. Ihanaa palata kouluun. Nähä kaikki. Palata arkeen. Saada uusia kavereita luokkalaisista ja muutenki koulusta. Olla mopo ;D Ei tunnu kyllä yhtään oudolta mennä seiskalle :O Kivalta kylläkin.. *huokaus* Tylsää.. En oo muuten tänne pitkään aikaan kirjotellu, nyt vasta muistin et mulla on blogi. Tai no olihan se edellinen kirjotus, jonka mä jouduin poistaa.. Tylsää, tylsempää, tylsintäääääääää.. Mulle ja mun entiselle bestikselle tuli nyt sit ''ero''.. Tuntuu välillä ihanku mä oisin pettäny sitä :D Eihän se ihan niin kumminkaan mee.Tai en oo puhunu sille mun ex-bestalle, vaan luulen et silläkki on uus bestis.. Taidanpa lopettaa tän kirjotuksen ku eii oo mtn kirjotettavaa.