Meinasin unohtaa koko blogin :O Onneks en unohtanu vaan kirjottelen tänne taas :D Juhannuksena oli kyllä tosi kivaa, meinin siskolle grillaamaan ja sitte menin siitä serkulle yöks :) Sain sellasen ison ikea kassillisen vaatteita.. Nyt keksin mikä saa mut tuntee itteni normaaliks, vaatteet ja kiireinen elämä.. Ja tietysti pojista haaveileminen, niille puhuminen ja flirttaileminen, vaikka ei ihan seurusteltaiskaan. Oon onnellinen nyt, vaikka tajusinki eilen sellasen asian, mitä en haluu kirjottaa tänne julkisesti :/ Pitää taas vuodattaa bestikselle ku näkee sen, voi sitä parkaa :D Haluun et mun exä näkee mut, mun uudet vaatteet ja sen et mul menee tosi hyvin.. Aika outoo, en taida olla sittenkään päässy siit kokonaan yli..  No mutta silti nyt oon niin tosi onnellinen :)) Nii niist vaatteista, sain sellasen liilan pitkän hupparin (se on niiiiiin ihana <3), sellasen hupparin mis on karvat, mut ne saa kesäks pois, sit kolmet iiiiiihanat housut ja paljon pitkiä toppeja ja t-paitoja :)))) Aini sain kyllä myös ihania koruja, ja  sain muute myös kaks takkii, toinen on sellanen vaalenpunanen sateenpitävä takki ja toinen sellanen ruskee nahkatakki. Tulin taksilla kotiin ku se kassi oli niin iso et se ei olis oikeen bussissa menny..  :D Siel mun serkulla oli tosi kivaa.. Huomenna tai ylihuomenna se mun serkku, jol on vaavi sit tulee :) Eli ens viikolki oon tosi kiireinen, pitää kyllä löytää mun bestikselle aikaa, aattelin et se vois tulla meiän mukaan jonnekki :)) Mulle tuli vähä huono omatunto ku juttelin mun entisen bestiksen kanssa, en oo sit viel kertonu sille et se ei oo enää mun bestis, ni se halus nähä mut ku ei olla kauheesti nähty ja mä jos totta puhun olin unohtanu sen :O Mä ajattelin vaa mun bestistä, et sille pitää löytää aikaa ens viikolta ja unohin kokonaan et minä ja mun ex-bestis ei olla nähty.. Mut kai meiän välit nyt viilentyy ja viilentyy :/ Mä taidan vieläki olla sen bestis, mun pitäis varmaan oikeesti sanoo sille et se ei oo ollu mun bestis pitkään aikaan O__o Mut nyt mun pittää mennä siivoomaan, en tiiä millon kirjotan tänne taas ku ens viikko on tosi kiireinen ja sitä seuraavalla viikolla me lähetään maalle ja en tiiä millon tullaan takas.. Yritän kirjottaa mahd. pian! <3