Nyt en oo kirjottanu moneen päivään, ku mun ajatus oli alunperinki kirjottaa tänne kerran viikossa.. Nyt me ollaan sitten sen ''kusipään'' kanssa palattu takas yhteen Ite en kyllä onneks sitä takas yhteen pyytäny vaan se kirjotti mulle, et sil on ikävä, mut se ymmärtää et jos en koskaan haluu nähä sitä.. Kyllähän mä sen sitte takas otin Mietin kyllä, et onks se virhe, ku mun jättämisen syythän oli hyvät, mun bestiski sano et se on sen mielest virhe.. Mut jos se vielä suututtaa mut en enää ikinä ota sitä takas Eilen meillä oli niiin ihanaa yhessä.. Me istuttiin sillein et mul oli haarat auki ja se oli sen skeittilaudan kanssa mun haarojen välissä, sillein et istuttiin vastakkain.. Sitä on nyt kyllä vähä vaikeet selittää, mut sillein oli tosi kiva halailla.. Sain sillon myös pitkästäaikaa kielarin, se oli ihanampaa ku muistinkaan Nyt tuntuu, et kaikki on mun elämässä hyvin.. Paitsi et mulla on torstaina koululla terveystarkastus.. Pelkään, et se terkkari huomaa mun arvet ja tenttaa et oonksmä tehny ne ja miks.. Ja sitte ku äitiki on siinä vieressä vielä ni kiva, jos äiti saa tietää ni mun koko perhe saa tietää ja sit ei oo mun elämässä enää mikään hyvin.. Enkä haluis psykologille sitte ku koulut alkaa Pitää vaan toivoo, et se terkkari ei huomaa mtn.. Mut aika moni koulussaki on huomannu, eli uskon et se terkkari huomaa.. Mut sille ei voi sitte mitään, pitää vaan kestää. Mut nyt vielä mä oon onnellinen Tilaan huomenna mp4 soittimen e-villestä.. Entinen meni rikki ja tos mun mp3 soittimes on tosi paska akku, ni toi soitin tulee kyllä tarpeeseen Minkäs ikäsenä muuten mua pidätte (siis ne, jotka ei tunne mua) ihan näin mun kirjotusten perusteella? Kiinnostais tietää.. Nii ja muutenki vois kaikki kommentoida, eipä oo tullu ku tolta mun bestikseltä kommenteja